SMS جدید

SMS جدید

ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺍ …. ﻧﮕﺬﺍﺭ ” ﺩﻟﺘﻨﮕﺶ ﺑﺎﺷﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺣﺘﯽ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﻟﺶ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺘﻢ.

 

 

روزگاری عشق حرف سال بود هر دلی دارای شور و حال بود 

روزهای کودکی یادش به خیر آفتابی در تمام سال بود

 

شما هم تو مقطع ابتدایی مثل من برنامه هفتگی و اینا حالیتون نبود و تمام

کتاب و دفترهاتونو هر روز با خودتون میبردید مدرسه یا فقط من اینجوری بودم ؟

 

به آمدنت که دیگر هیچ امیدی نیست ، فقط … “من” را پس بفرست !

 

 

من اگه انقدی پولدار شم که پول دیه یه نفرُ بتونم تقبل کنم

اولین نفری که بگه پول خوشبختی نمیاره رو می‌کشم دیه شو میدم

 


Code Center

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:اس ام اس جدید, ] [ 23:27 ] [ فاطمه هاشمی ]
[ ]
آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی